
|
zvyšovat spokojenost zákazníků |

|
Stavět zákazníky na první místo svých činností, porozumět jejich přáním i potřebám a vyhovět jim. |

|
dodávat kvalitní výrobky |

|
Uspět na konkurenčním trhu s výrobky, které svou funkčností a přitažlivostí přesvědčí a nadchnou zákazníky i s ohledem na životní prostředí a bezpečnost. |
Zajistit prevenci a zlepšování
|

|
Zdokonalovat systém prevence znečištění, minimalizovat negativní vlivy na životní prostředí. |

|
Provádět prevenci a zajistit snižování pracovních úrazů a nemocí během činností, ale i zlepšovat pracovní prostředí (prevence stresů, napadání v práci atd.). |

|
Zdůrazňovat význam prevence, zejména primární prevence, tj. zjišťování a postupné odstraňování rizik přijímáním konkrétních opatření. |
Být přístupní veřejnosti.
|

|
Zajistit podmínky pro zvyšování spokojenosti pracovníků, pro vzájemnou důvěru mezi organizací a veřejností, pro trvale dobré vztahy se všemi externími stranami. |
Ctít zákony
|

|
Plnit příslušné požadavky právních předpisů i jiné požadavky, které se vztahují k organizaci, a ke kterým jsme se zavázali v souvislosti s našimi environmentálními aspekty a riziky. |
Zajistit zvyšování odbornosti
|

|
Podporovat výchovu a školení pracovníků, zvyšovat jejich kvalifikovanost. |

|
Informovat pracovníky o dopadech jejich práce na životní prostředí i o jejích rizicích (zdůrazňovat význam informací a školení pracovníků pro vyšší úroveň jejich schopnosti ve zjišťování a odstraňování negativních vlivů a rizik – zvyšování kompetencí). |
|
|